Wikia

De Sims 3 Showtime Logo
Best familie
Best familie
De familie Best is eigenlijk het compleet tegenovergestelde van de familie Gooder. De familie Best bestaat uit een progressieve groep Sims, die hard werken om aan de top te komen. Na de scheiding tussen Paul en zijn vrouw trokken zoon Evan en zijn familie in in het grote huis. Zal de familie hecht blijven terwijl de kinderen opgroeien en Evan zijn gevaarlijke baan uitvoert, waardoor hij maar weinig thuis is? En wat zal er gebeuren wanneer de familie achter de geheime relatie tussen Calvin en Natasha Gooder komt?
Beschrijving
Gezinsleden Paul Best, Catherine Best, Evan Best, Calvin Best, Mandy Best, Abigail Best, Maria Best
Kapitaal §95.000
Kavel Zeeweg 64
Moeilijkheid Difficulty6
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
De Best familie is een familie uit Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime. Het bestaat uit Paul Best, zijn zoon Evan Best, diens vrouw Catherine en hun vier kinderen Calvin, Mandy, Abigail en Maria Best. Bovendien is Catherine aan het begin zwanger van haar vijfde kind.

De familie is verwikkeld in een vete met de Gooder familie, maar Calvin is echter verliefd op Natasha Gooder. Dit scenario is vergelijkbaar met de van der Smacht en de Hartverloren familie van Veronadorp in De Sims 2.

Het is niet helemaal duidelijk of Abigail en Maria de biologische kinderen zijn van Catherine en Evan, aangezien hun haar- en oogkleur en gezichtsstructuur compleet anders is dan hun ouders. Er wordt ergens nergens gemeld dat de twee geadopteerd zijn, dus dit is aan de fantasie van de speler. Ook klopt de volgorde van de kinderen in de stamboom niet.

Familieleden Edit

StamboomEdit

Paul Best
Paul Best

Evan Best
Evan Best
 
Catherine Best
Catherine Best

Calvin Best
Calvin Best
 
Mandy Best
Mandy Best
 
Abigail Best
Abigail Best
 
Maria Best
Maria Best
 
Vraagteken
Ongeboren Baby Best