Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Bedlington familie
Bedlington familie
De familie Bedlington is een familie met nieuw geld die naar Appaloosa Plains is getrokken. Ze werden niet warm onthaald door de bewoners, die vonden dat de stadse familie weinig respect had voor het platteland. Bertram is altijd strak in het pak en wordt meestal op de voet gevolgd door Buckley. Samen met zijn vrouw Patricia genieten ze van de prachtige uitzichten die je vanaf de rivieroever hebt. Omdat ze al op hun retour zijn doen ze weinig aan natuurbehoud. Als ze betere ogen hadden zouden ze de boze blikken van de buren wel zien terwijl ze in hun vervuilende auto van de oprit af kwamen, maar zelfs dan zouden ze daar waarschijnlijk niet echt mee zitten.
Beschrijving
Gezinsleden Bertram Bedlington, Patricia Bedlington, Buckley Bedlington
Kapitaal §15.000
Kavel Woelwijk 27
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Bedlington familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit Bertram Bedlington, zijn vrouw Patricia en hun hond Buckley. Patricia is zwanger van hun eerste kindje.

Bertram en Patricia zijn net verhuisd naar Appaloosa Plains, waar ze niet bepaald met open armen werden ontvangen. Veel bewoners konden de stadse gewoontes van de twee niet waarderen en gaf ze daarom een ongunstige reputatie. Bertram's moeder Gloria Bedlington zwerft als townie door Appaloosa Plains. Ze heeft een slechte relatie met haar schoondochter, wat misschien verklaard waarom ze niet in het huishouden woont.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Gloria Bedlington
Gloria Bedlington

Bertram Bedlington
Bertram Bedlington
 
Patricia Bedlington
Patricia Bedlington

Vraagteken
Ongeboren Baby Bedlington