De Sims 3 Ambities Logo 2.png
Bayless familie
Bayless familie.png
Waar de naam Bayless vandaan komt is een groot raadsel. Uit archieven blijkt dat de naam twee generaties geleden nog met 'les', 'lies' en zelfs 'lees' geschreven werd. Gevangenisdocumenten uit 1788 registeren ene Phillipe Bai l'Est als meervallen-dief, maar ze verzekeren niet dat dit een voorouder is. Volgens de jonge Chase maakt het ook "geen snars uit".
Beschrijving
Gezinsleden Gwayne Bayless, Skeet Bayless, Chase Bayless, Tay Bayless
Kapitaal §1.800
Kavel Herschelvijverweg 153
Moeilijkheid 3 van de 6
Overige informatie
Spel DS3A Icoon.png De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook

De Bayless familie is een familie uit Twinbrook, een wereld uit De Sims 3: Ambities. Het bestaat uit Gwayne Bayless, haar man Skeet en hun twee kinderen Chase en Tay.

Verschillende aspecten zoals eigenschappen, vaardigheden en de locatie en indeling van hun huis wijzen erop dat de Bayless familie een hechte familie is die erg van de natuur houden. Zo heeft ieder lid de hengelaar, op familie gericht en houdt van buiten eigenschap en heeft ieder lid op zijn minst de basis van de visvaardigheid.

Er wordt ook aandacht besteed aan de geschiedenis van de Bayless familie, de familiebiografie en de biografie van Gwayne suggereert dat de familie lastig terug te volgen is. Er worden verder geen clues gegeven in andere biografieën van de familie of in de stamboom. Gwayne's biografie suggereert misschien dat de familie wel een verleden met inteelt heeft en dat liever stil houdt, aangezien de gegevens soms "in rondjes" lijken te lopen. Dit zou het ongelukkige uiterlijk van de meeste familieleden kunnen veroorzaken. Het zou ook kunnen betekenen dat de familie gewoon erg slecht is in het onderhouden van hun bestanden.

Het is aannemelijk dat de familie relatief arm is.

Een Sim met de naam Fly Bayless ligt op de begraafplaats van Twinbrook, de connectie met de familie is onduidelijk, maar het is aannemelijk dat Fly de vader van Skeet is. Stefan Bayless is een Sim uit de toekomstige wereld Lunar Lakes, hij is hoogstwaarschijnlijk een afstammeling van de Bayless familie.

Familieleden[bewerken | brontekst bewerken]

Stamboom[bewerken | brontekst bewerken]

Fly Bayless.png
Fly Bayless

Skeet Bayless.png
Skeet Bayless
 
Gwayne Bayless.png
Gwayne Bayless

Chase Bayless.png
Chase Bayless
 
Tay Bayless.png
Tay Bayless

Stefan Bayless.png
Stefan Bayless