Wikia

Bovennatuurlijk
Bailey Swain
Bailey Swain
Bailey liep op zomaar een saaie dag in de bossen van Moonlight Falls een vampier tegen het lijf. Haar eerste gedachte was: dit is de leukste stad OOIT! Voor Bailey was het alsof ze in de wereld van een van haar favoriete fantasyromans was beland. Denk je eens in hoe het moet zijn om echte vampiers, weerwolven en elven te ontmoeten! In eerste instantie wilde ze helemaal niet naar Moonlight Falls verhuizen, maar nu wil ze er nooit meer weg! Op zo'n locatie moet het zelfs een heel gewoon, onhandig meisje als zij wel lukken om een van die fantastische Sims te strikken voor een liefdesrelatie, toch? Nou ja, als haar vader Chester haar tenminste maar eens een klein beetje haar eigen gang laat gaan.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Teen Tiener
Staat Mens Mens
Swain familie
Ouders Chester Swain
Opleiding en carrière
Cijfer 6
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor3-TS3 Bruin
Oogkleur Eye-custom Geel
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait Supernatural Fan Bovennatuurlijke fan
Trait loner Einzelgänger
Trait clumsy Klunzig
Trait lightsleeper Lichte slaper
Sterrenbeeld Maagd (De Sims 3) Maagd
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Pannenkoeken Pannenkoeken
Favorites color pink Roze
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Bailey Swain is een standaard Sim in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Ze woont daar samen met haar vader Chester Swain.

Bailey heeft zeven vaardigheidspunten in atletisch aan het begin van het spel. Ze is vrienden met James en Miriam Hoppcraft en haar vader, maar kent verder niemand.

Bailey is gebaseerd op Bella Swan, het hoofdpesonage uit de Amerikaanse boeken- en filmreeks Twilight.

SimologieEdit

Atletisch vaardigheid icoon
AtletischDS3 07