Wikia

Bovennatuurlijk
Ayden Van Gould
Ayden Van Gould
Ayden Van Gould is wat vampiers "oud bloed" noemen. Hij is schatrijk, behoorlijk en een paar eeuwen oud. Ayden beweert dat hij zich de oorspronkelijke stichting van Moonlight Falls herinnert, al was hij toen pas een knul van 47. Vanaf het moment dat er een weerwolfhaar in zijn soep viel, ontwikkelde hij een afkeer van iedereen met een vachtje. Hij vindt het helemaal irritant dat de familie Wolff claimt de stad gesticht te hebben. Ayden heeft er zijn hele leven over gedaan om Moonlight Falls op te bouwen tot een charmant stadje en hij is niet van plan om zijn levenswerk door een paar belachelijke beweringen van een paar weerwolven te laten verpesten.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Vampier Icoon (De Sims 3) Vampier
Van Gould familie
Kinderen Tristan Van GouldZoon, Emelie Van GouldDochter
Opleiding en carrière
Werk Business career icon Machtige manipulator
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor5-TS3 Zwart
Oogkleur Eye-brown Bruin
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait nohumor Geen gevoel voor humor
Trait snob Snob
Trait Proper Net
Trait nevernude Nooit naakt
Trait absentminded Afwezig
Levenswens LW Schaaklegende Schaaklegende
Sterrenbeeld Steenbok (De Sims 3) Steenbok
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet O Positief O-Positief
Favorites color red Rood
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls

Ayden Van Gould is een standaard vampier in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn zoon Tristan en zijn dochter Emelie.

Ayden werkt in de zaken carrière als machtige manipulator en heeft nog geen vaardigheden aan het begin van het spel. Hij is goede vrienden met Pip Goodfellow en vrienden met zijn kinderen Tristan en Emelie. Hij is verwikkeld in een vete met de Wolff familie, aangezien beiden beweren de originele stichters te zijn van de stad. Hierdoor is hij vijanden met het hoofd van de familie Pappy Wolff.

Ayden lijkt gebaseerd te zijn op de standaard vampieren zoals Béla Lugosi's versie van Dracula. Hij kan ook een parodie zijn op Barnabus Collins uit Dark Shadows of Bill Compton van de Amerikaanse tv-serie True Blood.