Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Anna-Liza Riddle
Anna-Liza Riddle
Anna-Liza leest dag in dag uit thrillers. Ze is zeer belezen, maar heeft haar eigen persoonlijke mysteriën nog niet weten te ontrafelen.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Elder Oudere
Staat Mens Mens
Riddle familie
Ouders Di. L. Emma RiddleVraagtekenOverleden
Opleiding en carrière
Werk Journalism career icon Professioneel blogger
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3 Grijs
Oogkleur Eye-custom Paars
Lichaamsvorm Gewicht Dik Dik
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait bookworm Boekenwurm
Trait perceptive Opmerkzaam
Trait friendly Vriendelijk
Trait lucky Geluksvogel
Trait shmoozer Vlotte babbelaar
Levenswens LW Beroemd nieuwslezer Beroemd nieuwslezer
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet Gegratineerde Kreeft Gegratineerde kreeft
Favorites color lilac Lichtpaars
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
Anna-Liza Riddle is een Sim uit De Sims 3: Ambities. Ze woont alleen in Twinbrook. Anna-Liza is een gepensioneerd professioneel blogger en zou best wel eens gebaseerd kunnen zijn op Agatha Christie, een schrijfster die gefascineerd was van detectiveromans.

Anna-Liza is dol op het schrijven van thrillers. Ze heeft vijf vaardigheidspunten in schrijven en twee in inzicht. Ze zal waarschijnlijk wensen krijgen om terug naar het werk te gaan, zodat ze haar levenswens kan voltooien.

Er wordt gesuggereerd dat Anna-Liza een nieuwsgierig persoon is. Zo heeft ze op haar zolder een telescoop voor een enorm groot raam staan waardoor ze de hele buurt kan zien. Dit verklaart misschien ook waarom ze een slechte relatie met haar buren Wei Keane en de Sargeant familie heeft. Vreemd genoeg is ze wel vrienden met buren Justin Kayes en Lang Gwydd. Op diezelfde zolder staat een urn met daar in Di. L. Emma Riddle. Het is onduidelijk wat de relatie tussen Anna-Liza en Di. L. Emma is, maar het zou heel goed kunnen dat Di. L. Emma Anna-Liza's moeder is. Dit wordt echter nergens bevestigd.

Het huis van Anna-Liza is veels te groot voor haar alleen en bevat veel meer meubels dan ze nodig heeft. Opvallend is een roze kinderkamer, waardoor veel spelers vermoeden dat Anna-Liza een meisje wilt adopteren. Als Anna-Liza bewerkt wordt in Sim creëeren heeft ze een ring om haar vinger die normaal gebruikt wordt als verlovingsring.

Anna-Liza's naam is een woordspeling op "analyse riddle" (analyseer raadsel). Als verhaalvooruitgang aanstaat, is Anna-Liza meestal de eerste Sim die sterft in Twinbrook aan ouderdom.

SimologieEdit

Inzicht vaardigheid icoon
InzichtDS3 02
Schrijven vaardigheid icoon
SchrijvenDS3 05