Wikia

Bovennatuurlijk
Alfred Hoppcraft
Alfred Hoppcraft
Alfred is een charismatisch mannetje met goede manieren en Miriam en James denken dat alle andere ouders uit de buurt stikjaloers zijn op zo'n kind. Hij was eigenlijk een hele normale peuter, tot het lot bepaalde dat hij de oudere fee Flora Goodfellow tegenkwam, die net aan het experimenteren was met nieuwe spreuken. Flora was van plan om zichzelf te betoveren, maar de spreuk kaatste af en raakte Alfred, die toevallig in de buurt was. Hierdoor werd Alfred in een fee veranderd. Flora durfde het niet aan de ouders op te biechten, maar ze houdt de Hoppcrafts wel in de gaten, om te kijken hoe ze straks als hij wat ouder is op de glimmende vleugeltjes van hun zoon zullen reageren.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Toddler Peuter
Staat Fee Icoon (De Sims 3) Fee
Hoppcraft familie
Ouders James Hoppcraft, Miriam Hoppcraft
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor2-TS3 Licht bruin
Oogkleur Eye-green Groen
Huidskleur Tan skin-TS3 Getint
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait clumsy Klunzig
Trait artistic Artistiek
Sterrenbeeld Steenbok (De Sims 3) Steenbok
Favorieten Favoriet Electro Electro
Favoriet Koekjes Koekjes
Favorites color aqua Blauwgroen
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Alfred Hoppcraft is een standaard fee in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn ouders James en Miriam Hoppcraft, die allebei een menselijke Sim zijn.

Alfred was geboren als een normaal jongetje, maar werd per ongeluk door de streken van oudere fee Flora Goodfellow in een fee veranderd. Ze durfde echter niemand in te lichten over het ongeval en houdt de familie nu scherp in de gaten. Miriam en James zijn erg trots op hun zoon en zijn er zeker van dat iedereen jaloers is op hun goed opgevoede zoon. Ze zijn allebei echter bovennatuurlijke scepitici, dus als ze er achter komen dat hun zoon een fee is, kan dat nog heel wat gedoe opleveren.

Alfred heeft al zijn loopvaardigheid en is zindelijk. Hij is vijf dagen verwijderd van het worden van een kind aan het begin van het spel.