FANDOM

Outolaakso on yksi The Sims 2 -peruspelin mukana tulleesta kolmesta naapurustosta. Outolaakso sijaitsee aavikolla, ja osa sen asukkaista on avaruusolioita. Kaupungin vanhimman naisen pihalla on kymmenkunta hautakiviä, joiden kaikkien vainajia ei tiedetä.

The Sims 2 Muokkaa

Tontit Muokkaa

Asuinalueet Muokkaa

Asutetut

  • Käämikatu 2, Lyytisen omistama
  • Umpikuja 2, Vainajalan omistama
  • Kadotuksentie 12, Virtasen omistama
  • Hyshyskuja 1, Uteloisen omistama
  • Kadotuksentie 4, Ruutilan omistama

Asumattomat

  • Kadotuksentie 6
  • Kadotuksentie 10
  • Kadotuksentie 14
  • Kadotuksentie 7 (tyhjä tontti)

Yhteisötontit Muokkaa

  • Kadotuksentie 1
  • Kadotuksentie 3

Perheet Muokkaa

§2,466
Nikolas Lyytinen, Saana Lyytinen, Hermo Koehenkilö
Mitähän kamalia kokeita Nikolas ja Kata [sic] Lyytinen oikein suorittavat kellarissaan? Mistään kovin luvallisesta tuskin on kyse, sillä koehenkilönä toimiva Hermo näyttää varsin sairaalta ja pelokkaalta. Tulevaisuus näyttää miten salailu vaikuttaa Katan urasuunnitelmiin.
§4,242
Einari Uteloinen, Ilmari Uteloinen, Yrjänä Uteloinen
Salaisuuksia metsästäessään Uteloisen veljekset haukkasivatkin liian ison palan purtavaksi. Saa nähdä onko Einarista, Ilmarista ja Yrjänästä todella kosmisiksi vanhemmiksi.
§7,225
Kenraali Reima Ruutila, Voitto Ruutila, Taisto Ruutila, Jaska Ruutila
Voitto on kasvanut kuriin ja nuhteeseen Kenraali Reima Ruutilan kovassa komennossa. Voitolla on kuitenkin kova työ koettaessaan toteuttaa isänsä sotilaallisia pyrkimyksiä ja pysyvällä kotityöleirillä asuminen totisesti koettelee hermoja.
§6,129
Hedelmöitystekniikko nro 9 Virtanen, Jenni Virtanen, Janne Virtanen, Laura Virtanen
Menestyksekkään uransa päätteeksi Hedelmöitysteknikko numero 9 vetäytyi viettämään eläkepäiviä suosikkiplaneetalleen. Janne-poika ei kuitenkaan tunnu sopeutuvan naapurustoon ja erityisesti kaverien löytäminen on hankalaa. Saa nähdä onko perhe liian outo jopa Outolaaksoon.
§41,365
Olivia Vainajala, Sofia Lieroinen
Kukaan ei tiedä, kenet on haudattu Olivia Vainajalan puutarhaan. Salaperäisen ja erakoituneen Olivian perinnöstäkin on kiistelty jo pitkään. Huhu kertoo, että perintöä ei saisikaan sukulaistyttö Sofia, vaan toistaiseksi tuntematon perillinen.
§20,050
Akseli Erakkola
Akseli muutti Outolaaksoon etsimään itseään. Toivottavasti hän on onnellinen uudessa kodissaan ja Outolaakson oudot tapahtumat eivät pakota häntä muuttamaan pois.
§22,901
Jonna Ypölä, Lola Ypölä, Erin Ypölä, Kirsti Ypölä
Harvoin kämppäkavereiksi päätyy näin sekalaista sakkia. Sattuman oikusta saman sukunimen, mutta varsin erilaiset luonteet jakavat tytöt ovat sattuneet asumaan samaan taloon. Jo eriskummallisessa Outolaaksossa asuminen koettelee hermoja, joten saa nähdä pystyvätkö tytöt sopimaan erimielisyytensä ja hyväksymään toisensa. Toivottavasti sopu antaa sijaa, sillä nyt tyttöjen raivoikkaat riidat saavat koko talon natisemaan liitoksissaan.