FANDOM

Ts4 e3 willow creek (better quallity)

Vrbová zátoka (Willow Creek) je svět v základní hře The Sims 4 spolu s Lázeňskou oázou. Inspirací pro tento svět bylo New Orleans.

Sousedství Editovat

Vrbová zátoka se skládá z 6 sousedství s jedním tajným pozemkem, který je od ostatních oddělený. Čtyři sousedství mají každé až pět obytných pozemků, páté se skládá ze čtyř komunitních pozemků a šesté je velký park.

Tajný pozemek Editovat

Pozemky Editovat

Dohromady je ve Vrbové zátoce 16 pozemků:

Obytné pozemky Editovat

Obývané Editovat

Neobývané Editovat

Prázdné pozemky Editovat

Komunitní pozemky Editovat

Rodiny Editovat

Nové rodiny Editovat

Summer Holidayová, Travis Scott, Liberty Leeová

Volnomyšlenkářka Liberty, veselá Summer a geek Travis jsou nad všechna očekávání přátelé, které nic nemůže rozdělit. Možná s výjimkou rostoucí náklonnosti, kterou Summer i Liberty chovají k Travisovi...

Bob Pancakes, Eliza Pancakesová

Chudáci Bob a Eliza – byli vůbec někdy šťastní? Vypadá to, že nemají nic, čím by se navzájem mohli potěšit. Co ten pár vlastně drží pohromadě? A nebo naopak, co způsobí, že se nakonec konečně rozejdou?

Alice Spencer-Kimová, Dennis Kim, Olivia Spencer-Kim-Lewisová, Eric Lewis, Vivian Lewisová

Dobře, tak tady je shrnutí: Dennis Kim a Lydia Spencerová měli dceru jménem Alice Spencerová-Kimová a pak se rozvedli. Alice si vzala Erica Lewise a narodila se jí malá holčička, Olivia Spencer-Kim-Lewisová. Teď žijí s Aliciným tatínkem (Dennis, pamatujete?) a Ericovou maminkou, Vivian Lewisovou. Hele, nikdo nikdy netvrdil, že mít rodinu je lehké!

Staré rodiny Editovat

Mortimer Goth, Bella Gothová, Cassandra Gothová, Alexander Goth

Gothové jsou aristokraté, které obklopuje ponurá atmosféra. Vyrostou z Alexandera a Cassandry kvůli Mortimerovým děsivým příběhům a Belliným častým nevysvětlitelným mizením také ponuré bytosti?

Galerie Editovat