FANDOM

The Sims 2, kterému se také často přezdívá TS2, je první pokračování série The Sims. Poprvé bylo vydáno 14. září 2004.

The Sims 2 se od The Sims velmi liší. Izometrický úhel pohledu je nahrazen plně 3D prostředím. Simíci procházejí stádii života (kojenec, batole, dítě, puberťák, mladý dospělý, dospělý, stařec) od narození až po smrt a jejich genetický kód se dále přesouvá na jejich děti. Na rozdíl od The Sims, kde hráč může donekonečna navyšovat simíkovy schopnosti, je v The Sims 2 omezen časovým limitem před simíkovou smrtí. Simíkova osobnost je dána jeho aspirací, přáními a strachy.

The Sims 2 je, stejně jako jeho předchůdci i nástupci, otevřená hra s velmi málo stanovenými cíli. Hráč může stavět a vybavovat domy, a tím naplňovat simíkova přání. Může se zaměřit na vztahy nebo schopnosti, aby simíci pokročili v kariéře či zvětšili rodinu. Také může naplnit símikovu aspiraci plněním jeho přáním a vyhýbáním se jeho strachů.

Na začátku hru jsou tři hlavní předvytvořená sousedství: Krasohlídkov, který navazuje na události v The Sims o 25 let později; Podivínov, zvláštní město s paranormálními jevy; a Veronov, město založené na několika Shakespearových hrách. Také je zde spousta předvytvořených rodin, některé z nich navazující na rodiny z The Sims.

The Sims 2 prodalo od svého vydání přes 6 miliónů PC kopií (13 miliónů napříč všemi platformami). čímž se zasloužilo o titul jedné z nejprodávanějších her vůbec.

== Nové možnosti hraní

== The Sims 2 nabízí několik nových možností, které rozšiřují tvorbu simíka a budování sousedství! To zahrnuje:

  • Kreativnější tvorba simíků
  • The Sims 2 Body Shop
  • Stárnutí
  • Přání & strachy
  • Aspirace
  • Kariérní odměny
  • Nové sociální interakce
  • Nové předměty
  • Genetiku
  • Movie maker/ herní videozáznam

Tutoriál Editovat

Hráči mohou projít tutoriálem na pozemku, který je od normální hry oddělen. Také jsou do hry implementovány speciální menší tutoriály na před-vytvořených pozemcích, aby se hráč snáze naučil mechanikám hry. To vše mu pomůže stát se rychleji profíkem a poskytne mu návod co přesně dělat, naskytne-li se ve hře nějaká nečekaná událost. Nicméně, rodiny uložené v herním menu neplní žádný specifický úkon.

Krasohlídkov Editovat

  • Gothovi: Svatba/ Opuštěna u oltáře/ Ztráta aspirace/ Duchové
  • Dreamerovi: Nabídky malování/ Placení účtů
  • Caliente: Zloději/ Zasnoubení/ Přistěhování/ Odstěhování/ Aféry
  • Lothario: Aféry/ Rozchod/ Komplikace/ Služky
  • Pleasantovi: Aféry/ Nepřátelé/ Rozvod/ Útěk
  • Brokovi: Výchova batolat/ Ztráta aspirace/ Školní výsledky/ Normální těhotenství
  • Oldieovi: N/A
  • Burbovi: N/A

Podivínov Editovat

  • Smithovi: Narozeniny/ Odstěhování
  • Gruntovi: Brigády
  • Curiousovi: Únos mimozemšťany/ Mimozemské těhotenství/ Porod
  • Beakerovi: Povýšení/ Šváby/ Nemoce
  • Specterovi: Odchod do důchodu/ Smrt/ Odstěhování
  • Singlesovi: Domácnosti
  • Lonerovi: N/A

Veronov Editovat

  • Cappovi: Připravenost/ První polibky
  • Montiovi: Pozývání přátel
  • Summerdreamovi: Oslavy/ První polibky/ Svatba

Osobnosti Editovat

Osobnost není určena pouze astrologickým znamením simíka, ale také zvolenou aspirací. Znamení dohromady s aspirací tvoří simíkova přání a strachy. Každý simík má pět vlastností: Nedbalý/ Pečlivý, Stydlivý/ Společenský, Líný/ Aktivní, Zlý/ Hodný a Vážný/ Hravý. Během tvorby simíka má hráč k dispozici 25 bodů na rozdělení k vlastnostem.

Dostupné pozemky Editovat

Menu sousedství je vlastně úložiště, ve kterém se lze dostat k uloženým rodinám. Existují různé druhy pozemků, které simík může navštívit:

  • Obecní pozemek: zde mohou žít pouze simící a mazlíčci
  • Komunitní pozemek: simík může tato místa navštívit, aby zde nakoupil nebo se procházel.

Univerzita Editovat

  • Kolej: mladí dospělí, kteří navštěvují univerzitu zde budou bydlet, pokud si tedy nemohou dovolit rovnou dům. Přístup ke stavebnímu režimu je omezen, lze ho plně využít jen při použití kódu. Přístup ke stavebnímu režim je také omezen, není-li vybrána domácnost žijící na pozemku.
  • Dům v areálu vysoké školy: domy v areálu si simíci mohou pronajmout. Stejně jako v normálních domech, stavební režim je zde plně přístupný.
  • Římský dům: simík může pomocí telefonu přeměnit dům na Římský dům. Jakmile je Římský dům založen, simík se do něj nemůže přestěhovat, není-li jeho členem.
  • Pozemek tajné společnosti: pouze simící, kteří jsou členy, mohou tento pozemek navštívit. Tajné společnosti jsou předvytvořených universitách, ale stejně ukryté. Obsahují mnoho speciálních předmětů.

Šťastnou cestu Editovat

  • Hotel: pozemek, na kterém simík může zůstat během svých prázdnin. Tyto pozemky také mohou být umístěny do normálních sousedství.
  • Prázdninový dům: dům, který simík vlastní v prázdninové destinaci a může ho navštívit.
  • Tajný prázdninový pozemek: každá předvytvořená destinace má tajný pozemek se speciální NPC. Každá z nich je jiná.

Volný čas Editovat

  • Tajný pozemek záliby: tajné pozemky ukryté v menších sousedstvích. Jediná cesta, jak se tam dostat, je být členem skupiny, nebo pozemek navštívit se simíkem, který má členství.

Život v bytě Editovat

  • Apartmán: v bytech můžou bydlet až 4 rodiny. Prázdné byty budou zaplněny generovanými obyvateli.
  • Tajný čarodějný pozemek: Palác nekončícího světla a Pevnost věčné temnoty jsou jediné tajné pozemky, které jsou pouze pro čaroděje (ačkoli čarodějové mohou pozvat i jiné simíky na návštěvu)