FANDOM

Účty jsou doručeny poštovním doručovatelem do schránky v daný čas, jsou spočítané podle hodnoty pozemku. Pokud domácnost nemá dostatek peněz, účty nejdou zaplatit.

The Sims 1 Editovat

V The Sims 1 jsou účty doručeny každé tři dny v 10:00. Aby byly zaplaceny, Simík je musí vyndat ze schránky a poté zaplatit. Vyndat je ze schránky mohou dospělí a děti, zaplatit je ale mohou pouze dospělí.

The Sims 2 Editovat

V The Sims 2 jsou účty doručeny každé úterý a čtvrtek v 10:00. Tentokrát je ale děti nemůžou ani vyndat. Pokud je autonomie zapnutá, mohou je dospělí zaplatit sami od sebe, ale nestává se to často.

The Sims 3 Editovat

V The Sims 3 jsou účty doručeny v pondělí a čtvrtek kolem 8:00. Mohou je vyndat a zaplatit pouze teenageři, dospělí a starší Simíci.

The Sims 4 Editovat

V The Sims 4 jsou účty doručeny jednou za týden. Dají se zaplatit přes telefon, počítač nebo poštovní schránku. Také jsou o něco dražší.

Neplacení Editovat

Pokud nejsou účty zaplaceny, začnou měnit svoji barvu, začínají na bílé, potom jsou žluté, oranžové a poté červené. Pokud nejsou zaplaceny vůbec, na pozemek přijde exekutor. V The Sims 3 exekutor zabaví předmět, který má vyšší honotu než účet.

Pokud nejsou účty placeny v The Sims 4, je domácnosti odpojena elektřina, takže není možné používat elektrické spotřebiče, jako jsou televize, sporák, světla atd. Poté je domácnosti odpojen přívod vody. Ale narozdíl od minulých dílů nepřijde žádný exekutor.